Promocje

Sukienka marant biała Sukienka marant biała 169,00 zł 195,00 zł

Produkt dnia

Producenci

Zaloguj się

Najczęściej zadawane pytania

Czym wysyłacie przesyłki?

Cenimy Państwa czas i wiemy, jak jest ważny, dlatego wszystkie zakupione produkty wysyłamy za pośrednictwem współpracującej z nami firmy kurierskiej DPD oraz Poczty Polskiej.

W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?

- Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 -18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora. Czas doręczenia przesyłki przez kuriera do 48 godzin od momentu nadania przez nas paczki.

- Czas dostarczenia paczki przez Pocztę Polską w zależności od wyboru formy przesyłki to 1-4 dni. Listonosz przynosi przesyłkę pod wskazany adres w godzinach ustalonych przez Pocztę Polską. Sklep nie ma możliwości wyboru godzin dostarczenia przesyłki. Przesyłka jest wydawana przez listonosza osobie, do której zaadresowana jest przesyłka, a w razie jej nieobecności osobie upoważnionej do odbioru. W przypadku gdy mieszkanie jest zamknięte listonosz pozostawia awizo i zamówienie można odebrać na poczcie w ciągu 14 dni roboczych od daty pozostawienia awizo.

Jeżeli nie otrzymasz paczki ani awizo w ciągu 7 dni prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym, czasami zdarza się, że awizo zaginie lub listonosz nie ma możliwości pozostawienia awizo. Do odebrania przesyłki nie jest niezbędne awizo ani numer przesyłki, wystarczy dowód osobisty. Mamy możliwości monitorowania drogi przesyłek pocztowych, więc w razie kłopotów z przesyłką

prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Ustną informację na poczcie może uzyskać tylko adresat. Zaginięcie paczki zdarza się niezwykle rzadko. Jeżeli przesyłki dla Państwa nie ma do odebrania w Urzędzie Pocztowym po 7 dniach roboczych od nadania, należy skontaktować się z nami.

Przesyłka zagraniczna – Istnieje możliwość wysyłki zamówionych towarów za granicę za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszt wysyłki kalkulowany jest indywidualnie na podstawie wagi paczki oraz w zależności od kraju odbioru.

Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

Jak szybko realizujecie zamówienia?

- Zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia

- Aby przesyłka mogła być wysłana w dniu zamówienia, pieniądze muszą zostać zaksięgowane na naszym koncie maksymalnie do godz. 13.00 lub musimy otrzymać do tej godziny informację o wpłacie od systemu PayU. Również zamówienia z opcją za pobraniem złożone do godziny 13.00 wysyłane są tego samego dnia roboczego. Pozostałe przesyłki wysyłane są w następnym dniu roboczym.

- Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności skontaktowania się kuriera z klientem lub nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej lub firmy Poczta Polska.

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?

- Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki

- Interweniować można też kontaktując się z nami pod numerem tel. +48 609 281 186

Czy można składać zamówienia e-mailowo i/lub telefonicznie?

Zamówienia przyjmowane są zarówno telefonicznie +48 609 281 186 jak i mailowo info@extravaganzashop.pl

Czy aby dokonać zakupów trzeba się rejestrować?

Nie, w koszyku jest dostępna opcja pozwalająca na szybki zakup bez konieczności rejestrowania konta w naszym systemie.

Po co mam się rejestrować?

Jest to bardzo przydatne. Rejestrując się na stronie www.extravaganzashop.pl zyskujesz dodatkowe możliwości (m. in. podgląd statusu zamówienia, możliwość edycji swoich danych, otrzymujesz informacje o nowych produktach, promocjach itd.). Dodatkowo podczas składania kolejnych zamówień nie musisz ponownie wpisywać swoich danych.

Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

- Tak, do momentu wysyłki jest możliwość modyfikacji zamówienia. Wystarczy skontaktować się z nami pod numerem telefonu +48 609 281 186 lub mailowo info@extravaganzashop.pl

- Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które już zostało do Państwa wysłane.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie można odebrać towar osobiście w siedzibie firmy. Prosimy o wcześniejszy kontakt z nami, w celu ustalenia dogodnego dla obu stron terminu.

Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Dostępne formy płatności znajdują się na stronie DOSTAWA .

Czy wysyłacie paczki w weekend?

Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz święta. Kurierzy nie dostarczają także przesyłek w weekendy.

Jaki jest całkowity koszt zamówienia?

Całkowity koszt zamówienia to : wartość towaru + koszty przesyłki (patrz DOSTAWA )

Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku. Sklep Extravaganza nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki kurierskiej do odbiorcy. Nie posiadamy jako firma bezpośredniego kontaktu z poszczególnymi kurierami, którzy obsługują regiony.

Przesyłka nie dotarła do mnie w wyznaczonym terminie - co zrobić?

Jeśli przesyłka nie dotarła w terminie 3-7 dni roboczych od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Podając nam swój login i nr zamówienia sprawdzimy co dzieje się z danym zamówieniem/przesyłką.

Czy można zwrócić towar, jeśli nie odpowiada moim wymaganiom?

Tak, w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki można dokonać zwrotu nieużywanego towaru. Zasady zwrotu opisane są na stronie ZWROT .

Źle dobrałem rozmiar - jak mogę dokonać wymiany?

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie WYMIANA .

Otrzymałem inny towar niż zamówiłem - co mam zrobić?

Prosimy o możliwie najszybszy kontakt mailowy info@extravaganzashop.pl lub telefonicznie +48 609 281 186 i poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Jeśli pomyłka nastąpiła z naszej winy wymienimy towar na odpowiedni i zwrócimy poniesione koszty przesyłki. Zakupiony towar należy odesłać do nas bez pobrania z wypełnionym formularzem reklamacji, który wyślemy na wskazany adres e-mail.

 

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

szybki kontakt

EXTRAVAGANZA
tel. 609 281 186
e-mail: info@extravaganzashop.pl

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl